Дотавка та оплата для населення України

Доставка

1. Умови доставки:
Доставка на поштові відділення Нової пошти.
Безкоштовна доставка взуття для всіх покупців!
Важливо! Доставка аксесуарів здійснюється за рахунок клієнта, згідно тарифів Нової пошти.

При наявності товару, доставка 1-3 дні;
Під замовлення зі складу Dr. Martens в США - доставка 10-15 робочих днів; (При доставці взуття з-за кордону, у вартість враховано митні послуги - Вам не потрібно доплачувати. Терміни доставки можуть варіюватися залежно від проходження митного контролю)
Під замовлення з центрального складу Vans - 5-7 робочих днів.
Під замовлення з центрального складу Converse - 7-10 робочих днів.
Доступна послуга доставки замовлень кур’єром зі складу НП за рахунок покупця.
В разі підтвердження замовлення до 17:00 - відправка в той самий день.

2. Відстеження посилки:
Після передачі товару в службу доставки, ми відправляємо смс-повідомлення з трек номером.
Відстежити посилки можна на сайті Нової пошти.

Отримайте більш детальну інструкцію в одному з наших чатів або по телефону:

+38(067)3225623

Оплата

1. Замовлення можна оформити:

  • З повною передоплатою за реквізитами або онлайн на сайті.
  • З передоплатою в розмірі 200 гривень (залишок сплачується при отриманні на відділенні Нової Пошти).
  • Також є можливість повного накладного платежу (сплачується при отриманні на відділенні Нової Пошти).

Важливо!
* У разі внесення повної передплати Ви економите на послугах Нової Пошти ( не потрібно сплачувати коміссію за накладний платіж 20 гривень + 2% від суми замовлення)
** Повний накладний платіж розповсюджується лише на позиції з наявності.
*** Під замовлення позицій зі складу Dr. Martens в США мінімальна передплата складає 50% від вартості товарів.

Оплату приймаємо на рахунок ФОП (фізична особа - підприємець). Цей рахунок є у відкритому доступі в держ-реєстрах і дозволяє відстежувати всі транзакції.
Для швидкого проведення платежу відкриті рахунки як Монобанк так і ПриватБанк. Також ми надаємо фіскальний чек при отриманні завдатку чи повної передплати.

2. Як зробити переказ коштів:
- За допомогою інтернет банкінгу (Приват24, Ощад 24/7, Монобанк);
- Через термінал ПриватБанку, інструкція;
- Онлайн на сайті за допомогою LiqPay (в розробці).

Отримайте більш детальну інструкцію в одному з наших чатів або за телефоном:

+38(067)3225623

Обмін та повернення

Ми приймаємо повернення і обмін продуктів в товарному вигляді відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Ключова особливість магазину Monoad, що Ви можете зробити обмін і повернення впродовж 100 днів, за умови збереження товарного вигляду.

Товарний вигляд передбачає:
- відсутність слідів експлуатації;
- збереження фірмової коробки, включно з ярликами та етикетками.
- повна комплектація, включно з бонусами від магазину (шопер, шоколад, інше, якщо такі були).

Ми пропонуємо сервіс спрощеного обміну та повернення без необхідності заповнення документаціі щодо повернення товарів.

Доставка обміну і повернення взуття Dr. Martens:
Послуги за доставку першого повернення або обміну оплачує магазин Мonoad. Наступні відправки - за рахунок клієнта.

Доставка обміну і повернення взуття Converse та Vans:
Доставка обміну і повернення за рахунок клієнта.
У разі якщо повернення або обмін здійснюється з вини магазину, доставку оплачує магазин.

Доставка обміну і повернення аксесуарів Dr. Martens, Converse, Vans та Monoad :
На всі типи аксесуарів доставка за рахунок клієнта, термін повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів.

Причини для проведення обміну і повернення:
- не підійшов розмір;
- дефект або пошкодження;
- інші причини.

*Гарантійний термін на товари складає 60 днів. Претензії до якості товару пред'являються в мессенджері де було оформлене замовлення або за телефоном.
*Якщо виявиться фабричний дефект, ми безкоштовно поміняємо на новий товар або повернемо кошти за запитом клієнта.

Повернення коштів:
Після отримання взуття від клієнта і перевірки збереження товарного вигляду магазин приступає до проведення відшкодування застави / повної вартості.
* Відшкодування проводитися з пн-пт в банківські робочі дні.
* Відповідно до Закону про захист прав споживачіввідшкодування проводиться протягом 1-7 календарних днів після отримання пари на склад.
* У разі відсутності бонусів від магазину (шопер, шоколад, інше - якщо такі були), проводиться відшкодування з вирахуванням собівартості продуктів за ринковою вартістю.

Як оформити повернення / обмін:
Варіант 1: Відмовитися від посилки на пошті при отриманні - в такому випадку пара відправиться назад до нас, менеджер зв'яжеться з Вами, щоб уточнити деталі повернення або обміну.
Варіант 2: Якщо Ви забрали посилку додому:
- зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом (мессенджери, телефонний дзвінок);
- повідомте причину повернення / обміну;
- надайте фото, що підтверджують товарний вигляд взуття, за шаблоном отриманим у менеджера;
- відправте товар в оригінальній упаковці за реквізитами, наданими менеджером.

Важливо: Коробку з парою необхідно помістити в захищену упаковку при відправці на Новій пошті. Нанесення на коробку наліпок, скотчу або інших матеріалів, що ушкоджують збереження - позбавляє пару товарного вигляду; в такому випадку ми маємо право відмовити в прийомі повернення взуття.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.